jovana skriver - doktor med lim

Idag har jag varit ute och handlat presenter till typ halva serbien. Men jag lovar att den största delen ändå blev till mig själv, mohah. Men bland annat köpte jag superlim (fråga inte varför), då kom jag på en sak.


Jag kanske var 9? Då älskade jag att leka doktor. Och min favoritleksak var ett sånt där stetoskop eller vad det heter, som hörlurar till att lyssna på hjärtat. Min bror tog sönder det så att en av öronsakerna lossnade, då fixade pappa det med superlim. Och han sa att jag inte skulle röra ngt på typ två timmar eller vad det va. Men jag var tvungen att kolla om det torkat efter typ en halv minut, och det gick ju som det gick. Det hela slutade med att stetoskåpet och jag satt ihop tillsammans. Eller man kanske kan säga att det hängde fast på mitt öra. Jag blev dö rädd att mitt öra skulle lossna eller ngt, fast som tur är fixade vi det på ngt sätt som jag inte kommer ihåg (?)
så den här gången ska jag vara försiktig!


Kommentarer
Postat av: k

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHA vad smart

2009-06-19 @ 01:31:47
Postat av: Anonym

hahahaha vad synd!!

2009-06-19 @ 12:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0