linn skriver

igår tvingade mamma mig hjälpa henne att laga mat, men jag tror hon ångrade det liiiiite. jag skulle bara pressa lite vitlök i en skål men jag visste inte att man behövde sikta så det flög vitlök genom halva köket, sen skulle jag bara kolla åt andra hållet, då flög resten åt de hållet.
sen skulle jag diska lite fast det blev en liten tsunami, som alltid när jag diskar!

nu snurrar det massa tankar i mitt smarta huvud, så jag måste skriva lite här eftersom jag inte kommer skriva på ngra månader sen!

jag har kommit på varför jag har så svårt att lära mig eller komma ihåg nya saker, det är bara för jag redan har så mycket i mitt huvud. jag kommer ihåg saker som har hänt eller vad någon sa på dagis.
förut frågade mamma om jag kom ihåg var ngra personer bodde, och jag börja rabbla upp en massa saker efter vi hade varit på dopfest hos dom. jag förklara typ vägen in i köket, vad dom hade för mat (jag var tjockis redan då) och massa, sen sa mamma att jag var 2 år när vi hade vart där senast? snacka om att jag har mycket i mitt minne!



Kommentarer
Postat av: maria

dt funkar, hur äre själv?(:

2009-06-18 @ 15:44:45
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0